Tuesday, March 23, 2010

- tag -

oh! kena tag dengan cik nahwal...
meh dijawab...

1.Siapakah diri anda ri rumah?
anak mak abah. adik. kakak.

2.Siapakah diri anda disamping rakan?
kena tanya rakan2 tu sendiri la kot.. haha...

3.5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
- nak pergi haji
- nak ada rumah dengan id sendiri
- nak dslr
- nak buka nursery
- nak kawen..haha (sabo tggu bln 6)

4.Siapakah nama pasangan anda?
bukan dah selalu tulis ke? en.Alang.. haha

5.Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
dia tegas.
dia boleh terima aku seadanya aku.
dia cool.
dia unpredictable.
dia sweet.haha...

6.Bila tarikh anda couple?
bile tah... rasa2 sendiri je. tau2 dia dah ajak kawen. haha...

7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
alhamdulillah takde...

8.Lagu tema cinta anda?
haha... tak penahlah berlagu2 tema ni wokk...

9.Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
being by my side and accept me as i am...
waaa... gitu. (gedik!!)

10. Nama anda jika anda diberi peluang untuk tukar nama
nuha..

saje ko nawal ek...main tmbh2 lak.. haha...
hah...aku nak tag pulak pada sesapa yang baca blog ni. kena jawab! heheh...

2 comments:

NahWaL said...

hehe nuha pon nuha..

cik dila said...

haha...ye cik umairah..