Sunday, March 28, 2010

- merah tanda marah -

hari ni bendera merah.
tak de mood.
takde selera nak makan.
tapi kene makan jugak.
sebab en.Alang selalu marah sebab saya tak jaga makan.
saya suka en.Alang marah saya.
sebab dia marah tak nampak macam marah.
jadi saya anggap dia tak marah saya.

haha..
apape tah. tak berkait langsung.

pagi tadi pegi puncak perdana.hantar kamera kat my brother. dia pinjam bawak pegi bandung.
seronoknya dia. dpt byk pesanan suh shopping baju seluar beg segala. haha padan muka! pegi lagi...heheh...

terus melencong ke shah alam. konon nak cari beg or sandle jenjalan. tapi takde yg berkenan. memang nak kena bawak aufa la. baru ada yang berkenan sebab makcik tu selera tinggi sikit.muahaha... aufa, ni compliment ye.. tapi dapat jugak rembat perfume bodyshop. haih! sekarang ni perangai sgt boros! tolong saya!

sambil2 tu, mencari idea untuk beli kasut utk nikah.
taktau nak beli mcm mana.. mntk tlg pakcik google. mmg byk.. tapi beli utk sekali pakai tu yg sayang tu. huu....
cantik...


cantik juga!!!

simple n sweet...

kalau boleh, aku nak pakai macam ni je.. haha boleh??


memang saje nak cari yg putih. kot2 masa bertandang nanti takde kasut. leh pakai sekali lagi. tapi yg pasti mmg kena pakai sarung kaki. kaki comot. byk sgt bintang huhu....
aufa!!! keluar jom....

6 comments:

kakngah said...

kasut yg las tu buat g pasar jek.. hihihi!!!

cik dila said...

haha...sampai ati k.ngah...comel tuuu...gi pasar??hehe

asna cute said...

kak klu baju nikah bahagian kain ada lace or manik2 jgn beli kasut yg ada batu2 or besi ya sbb takut kain yg ada manik or lace tsangkut kat batu kasut or besi kasut mse nk jaln + takut manik terkoyak ke tercarik ke.. syg..

Hope mbantu ;)

~ Ibu ZAAZ ~ said...

bagi akak, kalu nak pakai untuk sekejap tu je kan, adalah tidak berbalio membeli. kalau ghajin pegi dinner/function ok ar. sewa je laa. meh akak introduce tpt yg boleh sewa morahh. esok kita bincang.

cik dila said...

asna : nasib baik asna bgtau.. tak terpikir pun. tq dear..

kak liza : oo...boleh sewa gak ek..hehe tp sewa 2 mggu bole ke?huhu esokla tnye details...hiks

aCik GeE cHoMeY said...

cantik kasut 2 semua...cuma yang last je...kureng:-)