Wednesday, September 4, 2013

~Omega Guard Shaklee~

Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Merupakan minyak ikan paling tulen di dunia. Mengandungi asid lemak omega-3 EPA, DHA, ALA dan byk lagi.
Kalau nak tau, asid lemak omega-3 ni sgt penting. Tapi badan kita tak boleh hasilkannya secara semulajadi.nso, kita kena ambilnya dari makanan yg kita makan. Tapi, kita masak makanan tu pun memusnahkan byk vitamin yg sepatutnya ada dlm makanan. So, inilah kelebihan makanan tambahan yang kita ambil dgn Shaklee ni.

Manfaat Omega Guard :
♥ membantu mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yg menyebabkan PMS, untuk kulit lebih licin dan kemerah-merahan.
♥ mencegah salur darah tersumbat, strok yang mana ia melancarkan peredarah darah. Membantu mengekalkan tekanan darah normal, dan ketegangan di leher.
♥ menghindar pembekuan darah dalam badan, mengawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung.
♥ membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori. DHA adalah nutrien utama utk otak, sistem saraf dan retina. Meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran. Haaa...yg ni sgt sesuai utk anak2 sekolah.
♥ mencegah penyakit Alzheimer (nyanyuk)
♥ meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru2.
♥ menentangkan kanser.
♥ memelihara fungsi2 sendi (arthritis) dan mencegah gout.
♥ mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan.

Tengok, betapa banyaknya kelebihan Omega Guard ni. Boleh diambil oleh ibu hamil dari trimester ke2, ibu menyusu, anak2 sekolah seawal 1 tahun, orang2 dewasa, tua.
Pendek kata, untuk kita2 lah.


Berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi?
Hubungi :
Adilah MTauket
Sid 947946
0193513200
FB : Adilah MTauket

No comments: