Friday, March 26, 2010

- ciptaan Allah -

tadi pegi taklimat penyelarasan Program Tunas Gemilang 2010 di PKSC.
hanya sekolah terpilih yang menyertai. 8 dr KL dan 8 dr Putrajaya. ni pasal pencarian budak2 untuk atlet negara la. dah nama tunas, kan...

apa yang nak diceritakan ialah (gila skema!!)
ada sorang cekgu dr putrajaya ni. subhanallah... hensem sungguh ciptaan Allah. memang hensem, ala2 pelakon korea wokk... kalau dia cekgu sekolah menengah sure dah kena ngorat tu. tapi aku rasa, gaya budak sekarang, rasenya sekolah rendah pun dah pandai usha2 cekgu.. haha

tapi memangla..
ngee... boleh ke aku? tgh2 taklimat duk usha muka orang. tak patot sungguh. lagi plk status tengah 2 bln lagi nak bergelar isteri ni.. (matilah...)hai la...tp usha je takpe kan.. ( aku setia pada yg satu lah..) sekadar kagum dengan ciptaan Allah. bukan kehandsoman lelaki je yang aku usha. selalu2 pun aku usha jugak kecantikan perempuan. bukan sebab aku ada hati pada perempuan. (tidak!!! aku masih normal..) tapi itulah, ciptaan Allah itu maha sempurna.

takde apa update pasal big day. takleh nak buat apa la kalau takde bahan.
rasa macam nak amik cuti tanpa gaji then siap2 apa yg patut kat kampung. (abes tu mana nak cekau duit beli barang??banyak cantek ko??)
sungguh ni!


No comments: