Friday, March 26, 2010

- of bunga tangan -

nak cerita pasal bunga tangan.
dari dulu lagi dah berangan nak pegang2 bunga tangan ni. (gataii sungguh nak kawen no...)
sebab cantik2... jeles tgk orang dapa pegang. haha tah pape...

menggoogle gambar..
hasilnya... sungguh2 terpikat...


sangat sweet. pjg kan sikit batang dia, senang bride nk pegang..

bunga lily... juga cantikk....

gabungan beberapa jenis bunga. juga cantikkk...

xtau nama bunga..tp sungguh comel...
next week ajak kak aisyah pegi ssf..
cari bunga artificial utk buat bunga tangan. mmg xnak bunga fresh, sbb nanti boleh simpan utk 3 kali pakai, nikah, sanding dan bertandang.
so kena cari warna yang sesuai utk semua warna baju..
oh!tak sabar tunggu hari selasa... =)



4 comments:

kakngah said...

bunga kt ssf tu pun dh mcm bunge hdp..

cik dila said...

tu pasei nk soping kt ssf je kakngah...
member tu plk agak2 pakar psl seni deco2 ni..hehe

hunnyhafeez said...

mmg best a kt ssf. sure rambang mate. ambik gambo. tp ati2, sorok2. nti kena marah lak.. he3

The Mekar said...

Assalamualaikum, nak tumpang iklan, kepada bakal-bakal pengantin yang memerlukan khidmat gubahan hantaran, sila lawati blog kami di www.hantaranbythemekar.blogspot.com. terima kasih :)