Sunday, March 7, 2010

- dalil cinta -

semalam.
cerekarama tv3. korang tengok tak? lakonan fahrin ahmad dan sharifah amani.
aku tengok separuh je. tak larat. badan dah sakit sangat sebab main hoki pagi semalam.
aku taktau apa sinonim nye tajuk dalil cinta tu dengan jalan cerita dia. tapi cerita dia ok la. bagus untuk b2b macam aku ni.

sambil2 tengok tu, sambil merenung kekurangan diri. bersedia ke aku ni. takutnye nak kahwin... diri sendiri tak terjaga lagi, nak jaga anak teruna orang. nak siapkan baju dia. nak masakkan untuk dia. adoii... ketuk kepala sendiri.

dah la aku tak penah jumpa mak ayah dia. family dia. macam mana ni?
macam mana kalau... aaa!!! tak nak.. tak nak... takutttt....
betulla kata orang.. marriage is like a gamble.. oh! boleh ke?

ish! kalaula en.Alang baca blog ni. macam tak je... terima la saya seadanya saya ye,wak...
saya takut ni.. even jauh lagi nak sampai 6 jun itu.
aa... sakit perut!

dah! saya takleh nak pikir lagi dah..

p/s : nape dah takde cerita pasal preparation ni??

3 comments:

nadeera said...

ari tu masa tunang family dier tak dtg ker awak? takper,pelan2..ok tu..

asna cute said...

asna xsempat tgk.kusyuk mkn kat kedai mnikmati tomyam. ada perasan citer tue kat kedai tue tp xlayan sgt. ramai buat review pasal cite tue.

cik dila said...

nadeera : diorg dtg.tp jumpe ms sarung cincin tu je la.pastu xde dah..call2 pn x penah..huhu

asna : tu la..ramai yg kata cite tu sesuai utk b2b mcm kita2 ni..hehe blaja2...