Monday, July 5, 2010

- tebiat baru -

aku punya tebi'at baru...
sejak bergelar org rumah org ni.

suka tgk gambar en.Alang..
sangat menenangkan.
saya tak kisah dia tak tgk pun gmbar saya. (tapi sy tau kat kepala katil dia ada gambar kami..hehe)
tengok, renung..lepas tu senyum sorang2...
macam jakun sbb sebelum kawen memang payah nak dapat gambar dia.

kesian org jauh ni kan.
pengubat rindu tgk gambar je la...

encik!!!saya rindu awak....


5 comments:

farah said...

hhuhuhu..tu la..ai pun gtu jgk..tiap ms nak tgk gmbr dia..siap wallpaper smua terpampang muka dia je..tu la nsb istri2 yg dok jauh2 dgn suami..

cik dila said...

huhu...tu la kan farah.
ngadap je la sampai tertido..hehe..

farah said...

yela..kalo blh nak je terbng jmpa dia kan..tu la nasib istri2 skrg..kta cuma mngsa keaadaan..hurm..hrp2 tak lama la berjauhan..kang meroyan bini..

~ thalhazlin ~ said...

uhuk. cam sama je kita nanti. akan berjauhan dengan suami. aii.. sabar je lah hati. :)

cik dila said...

huhu...ready je la thalha..
byk2 sabar je...
cobaan..