Thursday, July 29, 2010

- cik dila dan rahsia dirinya -


hihi...
macam apa je tajuk atas. konon rahsia sangat ke? kau siapa? orang tak heran pun.

eh, pedulik apa aku! blog aku. laptop aku. brodben aku. aku punye sukala aku nak taip apa. bukan aku taip pasal ko...

haha...
cik dila sudah tak berapa betul hari ni. telinga asik berdesing je. haih!

1. masa di tingkatan 3 penah terdetik nak pakwe orang kedah disebabkan fanatik kat hairie othman... ok, gelak besar2 sekarang.... gilo! pasal fanatik je dah terpikir ke situ. (eh, sekarang dah tak minat pun ye...) sudahnya tak menyangka berjodohkan orang kedah jua akhirnya.hik3...

2. abis sekolah, tak jadik orang kedah. teringin pulak berpakwekan orang jawa. pasal... terpengaruh dengan bukti2 pendengaran dan penglihatan bahawa orang lelaki jawa ni bagus. baik. rajin. lebih2 lagi aku tak nak hilangkan darah jawa dalam diri aku ni.lagi sekali gelak besar....

3. gayat dengan tempat tinggi. menggigil2 kaki kalau kena panjat tempat tinggi. pahtu andangan jauhhhh ke bawah. huish! rasa apa je. tapi boleh berangan lagi nak buat bungee jumping tu. kena gelak je dengan en.Alang....huhu

4. tak pernah terfikir untuk bekerja di tengah2 bandar Kuala Lumpur ni. sebab aku tak suka suasana bingit, jamm, dan segala pasal la. konon2 dulu berangan nak kerja kat kampung je. leh buat bisnes IKS dengan mak abah. sekali berangan je daa....

5. pernah berangan bekerja di dalam makmal. dengan segala radas makmal. buat kajian tuang itu, tuang cecair ini. huahuahua.... minat sangat dengan kimia. tapi, keputusan IPTA menunjukkan aku terpaksa masuk makmal jugak. tapi makmal KOMPUTER! huhu.... hilang semangat. sebab memang tak pernah terpikir langsung2 pun. akhirnya, tak masuk makmal mana2, masuk bilik ceria kat sekolah tu je.. erk...ceria ke???

6. teringin nak buka nursery atau kindergarten. seronok layan budak2 kecik ni. hmmm...doa2 kan ye.

7. mahu anak kembar. lelaki perempuan. mesti comel. macam mana nak comel kalau kau pun tak comel?? tak pernah cakap2 pun pasal mende2 ni dengan en.Alang. segan!

8. rahsia paling rahsia bagi cik dila ialah.....


takde apalah..
cik dila sayang en.Alang. hik3....

.

No comments: