Sunday, July 11, 2010

- ibu jari? masak? erkk.. -

pernah aku menegur sorang my colleage.
bukan tegur apa.
cuma aku cakap yang aku jarang jumpa ibu jari orang yang tak bengkok.
macam aku punye..lurus je.
macam gambar ni.tapi ni bukan gambar ibu jari aku tau.. cilok kt google je..


lepas tu akak tu cakap ibu jari lurus ni masak tak sedap.
apekah??
abes tu keturunan aku masak tak sedap ke?
huhu...
sebab ikutkannya...
mak dan kakak aku pun jari macam aku gak.
mak masak tak sedap?
kakak masak tak sedap?
kompius....
nak kata aku tu, memang la kot..

isk..isk..isk...

pengajaran di sini.
belajarla memasak sedap2 ye. buktikan kita msak sedap jugak.
huhu...
semangat!!!
jangan pulak nanti, dah siap masak tapi yg lagi sorang tu taknak makan sebab...
"huh!awak masak tak sedap..."

meraung makcik oiii....



4 comments:

^fafau^chipshana said...

cik dila: ibu jari i pon xleh bengkok.mmg jrang kan jmpe glongan2 terpilih mcm kite2 nih..tp meh kite msak sedap2 mcm org len yg ibu jari leh bengkok haha!

cik dila said...

haa...tu la.
mostly yg kite jmpe sume boleh bengkok cantik punya...
takpe,jom masak best2 utk incik suami...hehe...

farahfatihah said...

huhuhu jgn percaya yer semua tu...kalau dah blaja memasak sure la pandai masak hehehe

cik dila said...

hehe...
tak pecaya la farah...cuma bila dgr org ckp mcm tu, rasa macam...haih!