Tuesday, July 27, 2010

- tak suka -

sangat tak suka bila....

datang sakit kepala. tak boleh nak buat apa dah. rase nak cabut kepala, cuci abis2 hilang bagi sakit tu.
tak suka lagi bila tengah sakit kepala, orang yang kita sayang yang jadi mangsa kemarahan kita. (ops!takde kaitan dengan encik suami. tak pernah marah2 tau..tak baik...)
tak suka juga bila sakit, tengah banyak kerja nak buat. makan ubat pun tak lut. (tapi sekarang dah malas nak makan ubat. tak mau bergantung sangat pada ubat dah...)


tak suka jugak bila....

kita tengah sedih, mau orang berada di sisi. tapi orang tu tak de pun.
tak suka bila mengenangkan orang tu jauh. tak dapat nak hadap muka dia. tak dapat tengok mata dia. tak dapat pegang tangan dia. sedih.....


lagi tak suka bila keadaaan kelam kabut. lepas tu dipaksa2 buat kerja. lepas tu dimarah2 tanpa belas kasihan. lepas tu....
huh! tak suka lah....









ok! mugkin saya menghadapi PMS.
sila abaikan saya.
sekian, terima kasih..

2 comments:

misz_atiey said...

chill dear..dok rehatkan diri k.. :)

cik dila said...

aduhh...br nak chill ari ni, bdk2 buat hal pulak...
huhu....