Saturday, February 6, 2010

- realman bukan xman -

title merapik macam ape je..
tapi sungguh metafora bagi aku.. apa pe je lah.

semalam baru check2 member kat fb memandangkan fb dah menukar layout home dia.. pening2 aku dibuatnya. rupa2nya encik ex sudah mendelete aku daripada friendlist dia.. entah kenapa.. setahu aku xde lak aku buat hal. (dia penah wat mcm ni gak kat frenster sbb kitorang ada penah bergaduh.. mcm budak2..) ok, apsal la plk aku friend dgn ex ni pulak kan..
actually, aku memang baik dgn dia lepas kitorang break up. pasal dia curang dgn aku. huh! aku tak kisah je. sbb kapel pon mcm main2 jek.. la tu aku anggap dia mcm kawan2 aku yg lain gak la. cerita ceriti makwe / pakwe baru ke, keje ke, apape je la. tp, sejak dia tahu aku bertunang dia delete aku. apasal ek? aku assume dia tak kisah sbb sebelum ni biasa je.
takkan dia terasa kot sebab aku tak bgtau dia masa aku bertunang ari tu. bukan apa, aku ni tak ramai kawan lelaki. dengan dia ni la yang aku boleh open minta pendapat ke apa ke, itu pun lepas kitorang break up. so, aku tak nak la hilang kawan macam tu je.(baik tak aku?haha...)

tapi kalau dia sendiri dah taknak kawan, nak buat macam mana kan.. aku ok je. semoga dia berbahagia lah dgn apa yang dia lakukan sekarang.

my realman, en.Alang. (walaupun saya tau dia taktau saya ada blog, sy nak wat pesanan gak. mana tau kot2...) awak tetap no 1 di hati. itu je.


No comments: