Tuesday, February 2, 2010

- jatuh chenta lagi -

aik?? tajuk macam bunyik2 nak curang je??
haha...mana ada. i setia tau. takde nak pasang 2-3 ni. kehkehkeh...

cuma sekarang i jatuh cinta dengan kaler dark purple atau warna plum bak kata perfect pallette. sungguh!! dulu aku penah cakap dengan sorang cikgu kat sekolah aku tu tau. dia asik pakai baju purple je. mostly baju dia kaler purple. so, aku cakapla "akak ni banyak betul baju purple" dia pun cakap "memang. akak memang suka kaler purple." sudahnya tahun ni aku terjatuh cinta la dengan kaler tu... lagi2 nak kahwin ni kan...lagi la.. haha

takleh tengok benda2 kaler purple. bukan light purple tau.. dark purple!
pantang nampak and i akan buat gedik2 macam budak2 sekolah sekarang nampak adik beradik jonas. haha (boleh ke perumpamaan macam tu..? boleh la kan.. gedik katenye...) ok2. aku dah hiperbola dah.. tah pape..
layan gambar dulu...

cantik...cantikkk..
mau bilik macam ni....oh!! ini lagi cun. eksklusif. kontemporari. berangan jap beli rumah nanti nak buat bilik cun macam ni

aku mau box maacam ni byk2..mane nak cari ek...
ya!!! bouquet yang diidam2kan.. tapi abah wat tak layan jek.. nak try wat jugak..
isk! suka sangat lah...

No comments: