Sunday, January 17, 2010

- cerita kedai kopi -

alhamdulillah...
masih sihat sampai ke minggu ke 3 persekolahan 2010. minggu lepas adalah minggu paling tertekan buat aku. terkejar2. macam2 yang dikejarnya. entahkan tercapai entah tidak. macam baik hati sangat pun ada gak aku ni. sebenarnya tak pandai nak tolak permintaan orang nak minta tolong. (baik,kan...?? (^_^) )..sudahnya penat badan sendiri. takpelah, aku anggap itu sebagai salah satu amal kebajikan. yela kita ni bukannya ada masa selalu nak wat amal ni kan.. korang sempat ke nak pegi mana2 rumah amal, wat kebajikan?kan..kan..

udahla kecik hati dengan sorang. baru je kenal, tapi kebetulan satu U. sekali jumpa, rupanya memang dah penah terjumpa2 pun kat kolej tu. salah ke kalau kita mengelak kalau kita dah tak berminat? tapi aku bukan nak banned terus perkenalan tu. tak kisah je kalau nak keluar minum2.. tapi tolonglah jangan dibuka topik yang kita tak suka tu. pulak tu, dikatanya kita buat alasan sibuk. kalau dah betul sibuk nak buat macam mana? sedang aku nak dating ngan tunang pun susah. ini lagi minum2 ngan kawan baru kenal..huhu...gaya ayat dah macam sinikal sungguh perli kerja cikgu ni..sedih kan.. ala..sedang parents yang ada anak pun macam sinis je ngan cikgu2 (tak semua ye...) ini pulak yang belum kawin yang xde anak, dan takde kene mengena dengan kecikguan ni..
sabar je la dila....

apa lagi ek...
haa!!! semalam dah gi tempah mak andam.yeay!!! senang hati sikit. tapi warna yang dicadang2 tiada dalam koleksi. makanya tertukar la sedikit warna tema ku itu. takpelah. memang dah cakap awal2 dulu kenduri aku ni tak de tema2..belasah je.hehe... sure aufa marah ni..harap2 mekap mak andam ni ok. takut je sebab penulis bukan dalam kategori anggun-cantik-bergaya bile dimekap..huhu...

tinggal barang2 hantaran yang masih dalam pencarian yang tak pasti bilakah tarikhnya..huhu calling inche Alang!!!

2 comments:

Anonymous said...

amik mak andam mane dilah?

cik dila said...

alamak...lupe nama dia..
baris depan kedai2 buah tu...