Sunday, January 17, 2010

- akur...minta maaf -

oh ye.. mana yang baca blog ni, terima kasih diucapkan. pasti dah baca entry2 sebelum ni. i tot my frens leh faham dengan keadaan diri. yela...dalam keadaan tertekan bermacam kesalahan boleh terlakukan.. termasuklah entry2 sebelum2 ni. itulah sebabnya aku minta maaf terlebih dahulu, kerana tak menepati etika seorang guru. tapi, kita bukannya boleh nak memenuhi kehendak pembaca kan. (chewahh...macam banyak beno pembacanya..haha) macam ni kena tulis kat header blog la ye. bacaan untuk 21 tahun ke atas.hehe...

jadi,
saya minta maaf jika tulisan2 saya boleh mempengaruhi mana2 pihak dengan cara yang tidak baik. memang saya akui kesalahan saya. hakikatnya, semua di sini adalah nukilan hati yang tak mungkin terluah di mulut saya.

2 comments:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

itu la maslahnya bila org tak tau yg blog ni blog kita. suka ati kita la nak kata apa pun.

tapi tu la...sungguh2 payah nak memuaskan ati semua pihak.

cik dila said...

tu la kan,kak...
rs mcm give up plk nak berblog lg..
huhu
skang ni cepat betul patah semangat...