Saturday, January 23, 2010

- menggugel kaler tema -

rasenye awal2 dulu penah cakap yang aku berminat nak kaler putih+dark purple. bile meredah pakcik goolgle, rupa2nya dark purple itu ialah warna plum. (haha..sungguh ketinggalan) tapi disebabkan berjimat tidak mahu buat baju baru, terpaksa tukar putih+pink pulak. but still ade sikit2 warna plum itu. (nak jugak..nak jugak!!!)

ini dari The Perfect Palette


cantik bukan??shuwiiitttt saje. gabungan light pink, plum, mauve and fuschia. tapi perfect palette kate so chic.. (aku xtau maksud sebenar chic itu..haha)
oh!sangat teruja. mahu hand bouquet kaler itu!!! (sape mau tolong buat???)

ops!tudung nikah belum cari lagik..aduh!

2 comments:

ayschaanur said...

aku rse so chic tu cm so gurlish2 gitew..heuheuuu..aku minat gak wrne2 plum neh..hahaaa..gudluck on hunting kaler ekk..aku x saba nk tgok hasilnye nntii..huhuu

cik dila said...

oo..itu maksudnye ek..hehe
takut je hunting2 terus mcm2 kaler jdnye..haha