Saturday, May 29, 2010

- let me tell you -

dalam hari2 terakhir menjalani kehidupan 'cik' ni..
ada pulak la jari2 patah yang memberi komen yang langsung tidak membina.
apa masalahnya, tak tahu la pulak saya.

ya tuan/puan/encik/cik yang memberi komen itu.
meh sini saya nak cakap. eh, tulis..baca ye.
blog ini adalah kepunyaan saya, penulis. blog ini menceritakan kehidupan saya. bermula dari zaman saya belajar, walau separuh jalan je, sampai saya dapat kerja, sampai saya bakal bergelar isteri. insyaalah sehingga saya bergelar ibu dan sampai bila2..dengan nama blog saya duamasa.blogspot.com.

makanya, adalah menjadi hak saya untuk menulis tidak kira apa yang terlintas di kepala saya selagi ianya boleh dikeluarkan. lagi pula, segala isi blog saya ini tidak mengancam keselamatan sesiapa. kalau ada, silalah laporkan ke suruhanjaya jenayah siber ye.

lagi 1, bila pulak saya letak gambar bilik tidur saya? itu cuma contoh2 dari wedding yg telah dilangsungkan.
salahkah saya berkongsi persiapan itu, sekadar bertukar2 cerita dengan B2B yang lain. oh ye!B2B itu ialah bride-to-be atau bakal pengantin.

jika blog ini mengganggu pemikiran
tuan/puan/encik/cik yang memberi komen itu, sila tinggalkan segera. ia bakal mengancam pemikiran anda, mungkin. tak perlu tinggal jejak atau komen. ada aku kisah? aku nak tulis gak..lalalala...

sekian, terima kasih.


8 comments:

zuriani said...

ohh bakal puan dila... sila abaikan aje mulut2 yg x membina itu.. bende2 remeh mcm ni, jgn simpan dlm hati. nanti jd duri.. selamat ye sumenya!!!

ayschaanur said...

haaa,,tulaa..kt cbox sebelah ni kan empunye diri tuu..apebnde ntah..ade je nk sakit ati kat org lain kann...dia tu ha yg petande akhir zaman..pastu cakap ko pulak kan..saba ye dilaa

cik dila said...

puan zuriani>>mekasih ye.. itula, hati org ni nak mendengkije kejenye..

aisya>>kt sblh tu la..tetibe petanda akhir zaman lak kan buat blog mcm ni. mmg thn sabo je la..

DYA RUNANA said...

chill sis.. they may say wth they wanna say.. u, juz do wut u want.. anom ni jenis yg pengecot.. tak brani nk tnjok muke bile kasik komen kat orang.. ahahahahaha~ aku lak yg emo...

laz but not least, abaikan ape org nak kate.. asalkan kiter xkaco or susahkan idop orang.. yeah!!

my note said...

dear sis,
Uat x taw jer, biasa la manusia nie, bila penyakit jeles dtg sume x boleh...., klu nk ikut cakap org sampai bila nk ikut telunjuk org... (menyampah betui dengan org cani...)

cik dila said...

dya>>yup..kalo berani letak link la kan...pastu boh nama penoh.haha...ada brann???

my note>>kan??susah betul ada penyakit ni kan...

anyway,thanks my frens...:)

~ thalhazlin ~ said...

dear, sama ah. kita pun ada dapat komen yang berbau dengki. nape tah. kalau tak nak baca blog orang, yang dia baca jugak tu pesal. pastu jeles, drop komen jeles. so phatetic.
tak pe ek dear. kita abaikan. senyum :) :)

cik dila said...

thalha>>tah2 org yg same jek kan..haha..tetibe..
mmg pathetic lah org2 mcm ni...
:)