Tuesday, May 11, 2010

- dugaan -

salam.
it's only 25 days.

huhu...
kejap je tuh. pejam celik pejam celik. poof!!!
ilang dah 2 angka. tinggal 1 angka.
ngeee.....

alhamdulillah.
sepanjang 5 bulan lebih di alam pertunangan ni, tak ada apa2 yang membuatkan aku geram rasa nak ketuk2 kepala kat dinding. haha gila!!nak buat sangat ke??
geram sikit2 je.

bila baca blog2 B2B yang lain.
macam2 dugaan yang diterima. itulah. inilah.
semua ada.
aku juga. tapi syukur sangat, tidaklah sebesar mana.
sekadar tersalah faham sedikit cuma.
walaupun en.Alang dengan sikap endah tak endah nya. walaupun dia seperti air batu. keras. tapi aku tau, lelaki memang kebanyakkannya begitu. tunjuk cool. dalam hal kawen ni, biasanya memang perempuan yang akan lebih banyak berfikir.
tapi itu bukan bermakna dia tiada perasaan. (macam nak amik hati sendiri jek...)
sepanjang alam pertunangan, dapat juga mengenali en.Alang. yang tidak pernah menunjukkan perasaannya. bukan untuk berjiwa2. even dgn kata2 atau pun perlakuan.
tapi sedikit, di waktu yang kita sendiri tak jangka, aku sedar dia macam orang lain juga.

kami masih berusaha untuk mengenali lebih dalam antara satu sama lain.

untuk B2B yang lain,
semoga kita tabah menghadapi segala dugaan ini.
memang, syaitan itu berusaha untuk meleraikan ikatan yang bakal terjalin.
banyakkan bersabar, dan berdoa untuk masing2.
setiap kelebihan pasti melengkapi kekurangan yang ada.

senyum!!!!


3 comments:

asna cute said...

Woooweee! nervous x? nervous x? heheheh =) Suspennnnnn

aCik GeE cHoMeY said...

hehehehehe...biase la dugaan org nak kawen mmg banyak kan..kena sabar...menghitung ari la awak kan..:-)

cik dila said...

asna>> mau tak nervous??huhu...tp kdg2 tu meroyan gak...haha gataiii..

gee>>awk pn menghitung hari jugak kan...hihi :) berdebar u!!