Thursday, July 9, 2009

- sick -

dah lepas interview.sampai kat SPP lambat sikit.nama dalam list pun yang kedua akhir.panel pulak En.Mahzan b Bakar..memang berdebar masa nak masuk tu.jantung rasa nak tercabut pun ada.entahlah macam tak biasa pulak pergi interview.tapi sebab ini untuk pengesahan jawatan,rasa takut tu sangat banyak..

sebelum interview,tidur rumah aufa kat seri kembangan.sebab dekat sikit nak pergi putrajaya tu.tapi lambat jugak aku sampai kat sana.hehehe...malam before,sempat keluar makan dengan pakcik..emm nak menenangkan diri kononnya..malam tidur tak lena.aduhaii....

bangun pagi terus sakit tekak,tak tau kenapa.perit sungguh nak bercakap masa kena interview.macam nak demam pun ada.huhu...
macam-macam hal la minggu ni.dengan cik bagak buat hal lagi.aduiii....bila nak repair pun taktau la..
esok nak pergi ipoh teman kak gie..nak release mind jap..

jumpa lagi next entry..
asslamualaikum..

p/s : in love...


2 comments:

ayschaanur said...

sape encek pakcik?? in luv with encik pakcik ke??huhuuu,,,gosip gosip

cekgu dila said...

encek pakcik itu seorang kwn..
heheheh
in luv??hehe
rahsia....

no gosip2 maaa....