Tuesday, July 21, 2009

- piknik di teluk -

jumaat lepas selesai sudah tournament hoki yang dinantikan.berita sedihnya cbn 2 tak dapat masuk suku akhir selepas 2 kalah dan 1 menang di peringakat kumpulan.takpelah...kiranya objektif klinik hoki hampir tercapai untuk mendedahkan peserta kepada perlawanan hoki sebenar.

habis hoki lebih kurang jam 530 petang tapi terpaksa tunggu samapai budak-budak ni semua balik berambik oleh parents masing-masing.lebih kurang pukul 7 aku bergerak mahu pulang ke kampung.singgah sekejap kat pucak perdana fetch up my brother...sampai kat kg lebih kurang jam 9.tapi mak suruh terus ke sungai besar untuk makan durian.sponsored by dato' ramli..

sabtu pulak hantar cik bagak ke kedai untuk baiki aircond.merajuk pulak cik bagak bile aku cakap nak beli kereta baru.tapi tak jadila beli,mak pulak tak kasi..jam 9.45 bergerak ke teluk batik untuk family day sk sg nibong..my mom's school..menginap di marina cove resort.okla tempat tu,ada waterpark,ada restoran ikan bakar..lima minit je berkereta ke pantai teluk batik.

sampai sana tengahhari,lunch di pantai then check in jam 2.petang ada sukaneka dan malam, makan ikan bakar kat restoran bakau d'muara.ok je la..tomyam dia tak sedap sangat..ke sebab deria rasa ku masih di tahap membimbangkan..hehehe...

lepas bershopping, balik ke bilik dengan berita malaysia 2-mu 3..huhuhu...takpela...
pagi ahad lepas breakfast, terus bergerak pulang.sebelum tu ke lumut dulu bershopping lagi.tapi tak banyak mana pun..

sampai di sungai besar jam 1200..amik cik bagak dengan bayaran yang hampir separuh gaji sebulan ku..huhuhu...menggigil tangan hulur duit kat abah..ngeeee.....

hampir jam 3,aku bergerak pulang ke kl dengan adik.letihnya...banyak abis masa dalam kereta je.

semalam,lepas sekolah...ke nilai amik pakcik untuk dibawa teman ke kampung..heheh...kesian pakcik penat driving jauh.dah la dalam berdebar2 tu..hihi..
dah amik barang yang diperlukan,bergerak kembali ke nilai jam 630..aku pulak sampai kt kl jam 1200 tgh malam.
nasib baik minggu niujian bulanan..dapat rileks kejap..
alhamdulilah..

p/s :waiting for something....

No comments: