Tuesday, June 30, 2009

- mixed feeling -

assalam...
bismillahirrahmanirrahim...

lately,perasaan bercampur baur.macam-macam ada.sampai badan pun rasa penat.
sabtu lepas,meeting cbn's parents..lepas pok pek pok pek pasal keputusan exam budak-budak, terus balik rehat.alhamdulillah parents kelas aku dapat terima dengan baik yang mana2 aku komen pasal attitude mereka dalam kelas.dan harapannya agar mereka dapat membantu dari segi sikap dan minat anak-anak ni untuk belajar.

hari ahad pulak,kena kidnap ngan pakcik sorang ni ke pd.jalan-jalan release tension,sembang,minum2..pastu ke seremban pulak..dengan aircond kereta problem pulak.abis berpeluh-peluh time berhenti kat traffic light.huhu nasib betulla.penat sungguh.balik petang,sampai kat rumah dah malam.

isnin pulak sekolah.petang pegi lagi ke seremban sebab kawan minta tolong.siap setel semua hal,singgah nilai 3 betulkan aircond.alhamdulillah siap dengan menghulurkan rm108.okla tu kot,topup gas dengan minyak compressor.sekarang kereta dah sejuk dah..
jangan dia buat hal lagi sudahla...jangan ye cik bagak...

hari ni pulak dapat berita yang kak gie kena ditukarkan sekolah atas sebab limpahan guru opsyen kh.tadi dah temankan dia ke jpwp,tapi nampak macam takde harapan untuk dikekalkan di cbn.entahla,rasa sedih sangat kalau cikgu yang komited macam kak gie tu terpaksa keluar ke sekolah lain.haraplah sangat keputusan tu ditarik balik.

perasaan dalaman aku,entahlah...bercampur baur dengan pelbagai hal dan situasi.peribadi,kerja.macam-macamlah...diharapkan rasa hati ini tak akan memakan diri.


2 comments:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

hmm...akak pun tengah stand by untuk dikeluarkan. telebih cikgu math kami kat sini..huwaaaa....huwaaa...nasib badann

cantik ek baju baru uoalls.

cekgu dila said...

ye ke kak...tu la,td gi jpwp pun jumpe cikgu skul lain tgh rayu mohon skul yg lebih dekat...

baju coklat tu ke?hehe tq!