Thursday, June 11, 2009

- tag from ibuzaaz -

menjawab tag dari ibuzaaz...

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
ntah...macam takde perasaan je skang ni..

2. Saya nak makan...
sate resepi arwah embah saya...huhu...the best ever kuah kacang in this world...

3. Saya tak suka...
orang suka paksa-paksa orang lain ni...

4. Impian saya?
nak ada rumah dan kereta sendiri..

5. Haiwan yang saya tak suka?
ermmm....serangga kecik-kecik dan banyak...geli rase seluruh badan.lagi...binatang yang dua tu...

6. Saya harapkan...
segalanya berjalan dengan baik...gembira selalu.

7. Jika boleh diputarkan masa?
nak patah balik ke zaman kecik-kecik dulu...main je hehehe..

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
dah punya family yg bahagia..insyaallah.dan punya cukup duit utk tunaikan haji.

9. Handphone saya adalah...
sony w910i dgn nokia....tak igt lak model ape..huhuhu

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
adeii...ngerinya soalan..

11. Saya suka pada...
keindahan alam semula jadi...hihi i'm a nature's lover...

12. Kawan-kawan saya...
ramai...alhamdulillah...

13. Pernah dikhianati?
pernah kot...tak pasti la pulak..

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap org yang mengkhianati
memaafkan...tapi bukan mudah untuk melupakan...

Senaraikan 5 orang untuk di Tag:
1. dhiya
2. kak suzi
3. rinie
4. kak era
5. sape2 je la...


No comments: