Monday, April 13, 2009

- aaa....taktau nak kata ape -

congratulation to my cousin Azi...
selamat pengantin baru...dah berkurang lagi sorang sepupu aku yang bujang...huhuhu.... yang lain-lain masih menanti masa yang sesuai.termasuk aku..hehehhe....gatai!!
last week, berkumpul kami sedara mara kat rumah Bik Aton sempena majlis kahwin Azi.yeay!!part paling aku suka bila berkumpul sepupu2 ni...leh cubit anak diorang...hehe...makcik yg jahat..
tapi yang tak bestnya bila nak kena menjawab soalan2 cepumas makcik2 aku tu...adeiilaaa...
layan je la...

pastu hari rabu lepas, kena pulak pergi ke Ipoh atas urusan keje..sama macam yang kat Melaka dulu...tapi pasal sistem lain pulak...kali ni psl score,report and certificate PBS UPSR...ermmm...mencabar sungguh!!lagi2 bila itu bos mahu guna VB.net yang dah bertahun aku tinggalkan...terpaksa bukak e-book segala..huhuhuhu.....
untuk 1st phase ni,baru nak meeting ngan KPS2 ngan KS n KU..adeii... payah jugak nak deal ngan orang2 ni...terima je la...almaklum, orang yang menerima perintah..nasib saya..
ada lagi few phases nak kena dihadapi...

kat Ipoh tak dapat nak jalan2 macam kat Melaka..so,duduk bilik je.lagipun duduk sana 3 hari je..tak sempat nak buat ape pun..
balik hari jumaat terus chow balik kampung..kebetulan sekolah tak jadi buat sekolah ganti.tapi kena pulak ganti dengan sabtu yang lain..uhuhu....

balik sekolah hari ni, banyak keja tertangguh.dengan monthly test bebudak tu...aaaaa!!!!! pening2...saya mahu rehat!!
sabar dila...sabar.baru sikit je ni..




No comments: