Sunday, January 18, 2009

- the neverending story -

salam...
baru saja menghabiskan 3 sequel the neverending story...
pernah dengar cerita tu...?
siapa2 yang suka aka 'rajin' tengok tv,memang tahula ceritanya...yup!since kecik2 lagi aku dah rajin menonton tv..hehe

kisah budak lelaki Bastian yang membaca sebuah buku bertajuk the neverending story..yang mana dia membaca ceritanya sendiri dalam buku tu..tapi pelakon ketiga2 sequel adalah orang yag berlainan.tak macam LOTR ataupun Harry Potter.orang yang sama untuk semua sequelnya..

lama dah cerita ni.tak ingat aku tengok kali pertama masa darjah berapa ntah..
la ni, baru dapat tengok balik hasil pertolongan maruwan,kawan kak nadiah...kredit besar untuk inche maruwan..hihi

cuti weekend ni tak kemana2.. sama macam aku duduk kat kampung je.terperap kat rumah. takde geng pun nak jalan2..at least jimat dan tak buang tenaga aku untuk esok.hihi...

oo ye!aku dah start training budak2 hoki.hmmm...akhirnya!!bole lepas rindu untuk main hoki setelah sekian lama.tapi dah tak berapa nak ingat skill hoki tu..takpela,cikgu bagi tunjuk ajar je,budak2 yang main,kan...ngelat punye cikgu..hehe...

next week dah start cuti raya cina.seminggu lebih.hmmm nak buat apa yea...??

No comments: