Wednesday, December 17, 2014

Akibat Consume Vitamin E Shaklee

assalamualaikum semua..
mai dekat2 nak cerita ni. bulan ni kan promo shaklee ada 3 vitamin best. Vitamin C, Vitamin E dengan Collagen POwder.
saya nak cerita pasal vitamin E ni.


Mula2 amik vitamin E ni sebab nak kulit best. Almaklum, kan vitamin E ni terbaik untuk kulit cantik dan mulus katanya... Rupanya dia ada jugak kesan yang lain. Awalnya tak perasan, tapi dah rasa lain macam je. Patutla orang kata Vitamin E ni VITAMIN CINTA. hihihi

Nak jadi cerita, saya bagi jugak en.Alang vitamin E ni. Gigih hulur sebiji dengan secawan air tiap malam. Kononnya taknakla cantik sorang2.hihi nak jugak en.Alang hensem daripada biasa. Lagi 1, vitamin E ni bagus jugak untuk jantung kita. So memang pakej la kan. Tapi tak sampai seminggu kesan sampingan tu pun ada jugak.

kalau nak tau apa kesan sampingannya, kena la amalkan jugak Vitamin E Shaklee ni sendiri. Barula testimoni daripada pengalaman sendiri,kan. Selain tu vitamin E ni banyak jugak kelebihan2nya.
  • Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan (vitamin awet muda).
  •  Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.
  • Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan.
  • Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka.
  • Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar.
  • pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.
  • Vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual



Yang bestnya, Vitamin E ni boleh juga dibuat masker untuk kulit. Lagi2 untuk kulit yang kering. Muka boleh, kaki pun boleh. Lagi cepat kesan kulit cantik tu. Caranya, ambil sebiji vitamin E, cucuk kapsul dengan jarum yang bersih dan tajam. Oleskan pada muka atau pada kawasan kulit yang kering. Biarkan lebih kurang setengah jam. Cuci semula sehingga bersih.

Kalau nak rasa kesan yang sangat best akibat pengambilan vitamin E ni, cepat2 contact saya ye.
Kita rasa kesan dia sama2..:)




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

#Untuk konsultasi dan maklumat lanjut, boleh hubungi saya :

Adilah MTauket
Pengedar Shaklee Sepang dan Malaysia - Selangor (Sepang dan sekitarnya, Nilai, Enstek)
Email : adilah_mt at yahoo dot com
Sms/Whatsapp : 019-3513200
Page :Jom Sihat Anggun
FB : Adilah MTauket