Tuesday, October 28, 2014

~Isu Semasa-Jeruk Pelam~

Sekarang ni, mcm2 fenomena makanan kan? Dari lauk pauk, kek2 dan desserts, roti.. Terbaru ni, jeruk mangga asam boi.
Nak tsu fenomena2 ni, tgk je karpet fb. Fuhh..berduyun2 status up pasal makanan. Yg tengok je pun boleh terliur.

Saya nak jugak join viral fenomena ni. Ada jugak 2 3 yv saya ikut. Ada menjadi ada tidak. Hihi...

Taraa...
Jeruk mangga versi saya. Mau orang cskap tengah mengidam ni. Haha.. padahal saja nak buat jugak apa orang buat.

Buat malam tadi, simpan peti sejuk. Balik petzng ni boleh ngapp...

Tapi jangan makan assm boi lebih2. Bahaya...

Jemput...

1 comment:

jerukmanggaasamboi said...

Saya ada jual Jeruk Pelam Asam Boi Banjir untuk sekitar Seri Hartamas, Bukit Kiara, Mutiara Damansara, Manjalara, Gombak dan Kuala Lumpur

Jeruk Pelam Asam Boi Banjir ini dibuat dengan penuh citarasa. Anda pasti berselera, Dijamin Bersih & Halal. Saya mempunyai stok buah pelam/ mangga muda yang segar dari ladang dibuat mengikut tempahan semasa.

Ada 2 saiz bekas :

Saiz kecil - RM 5.00
Saiz Besar - RM 10.00
Saiz ikut kilo bagi majlis 15.00
Beli banyak ada diskaun lagi.

★ boleh request tahap kepedasan★
- Extra pedas
- Sederhana pedas
- Kurang pedas

Hubungi saya @ sms @ Whatsapp : Kak Nor 0173837039
Saya suka berhubung whatsapp untuk tempahan segera.

Penghantaran adalah percuma bagi tempat yang dinyatakan.Selain daripada itu dikenakan bayaran penghantaran.

http://jerukpelamasamboi.blogspot.com