Monday, January 10, 2011

- saya suka, belum tentu orang lain suka -

AJL 25.
berlangsung malam tadi di Bukit Jalil. saja je nak ulas. tengok pun dalam mata mengantuk. terlepas pulak persembahan FT yang menang persembahan terbaik tu. tak tau gaya apa pulak dia buat. tapi katanya ada sangkar, air segala ye. malas nak refer blog ulasan yg lain. nanti2 lah dulu.

cuma....
terkilan gak bila tekaan kita tak mengena kan.. adalah pilihan saya tu. tapi nak buat macam mana. bukan kita yang jadi juri. macam mak kata, hanya jauhari mengenal manikam. mak... siap masukkan peribahasa lagi untuk AJL ni tau..

mungkin kamu yang membaca suka pada lagu yang menang. tetapi tidak pada saya. entahlah, telinga ni tak boleh nak masuk dengan lagu tu. tambah pulak lagi dengan sebutan yang tak kemas. macam gedik2 je bunyi. ok, saya bias di sini. haha... apa nak buat, ulasan saya sendiri kan. kepuasan saya sendiri la.

apa pun, tahniah kepada semua pemenang.

p/s : nak buat keje yang dirancang dari siang tadi, tapi badan malas sungguh nak bergerak dari sofa..huhuhuhu...

No comments: