Tuesday, January 4, 2011

- nak tengok saya senyap? jom pegi sekolah -

saya sejujurnya seorang yang banyak cakap, suka ketawa - kalau dah betul2 kenallah.
tetapi....
saya rasa,
tahun ni saya jadi pendiam, penyenyap(apa tu?)
haha...
mana taknya?
kat sekolah tu ada 3 orang je cikgu Melayu.
yang aku pulak, duduk terperap kat bilik pemulihan.
bukan lah jauh pun bilik tu, selang 1 bilik je dengan bilik guru,
tapi....
itulah.
mungkin inilah masanya untuk saya diam sebentar.
yelah, banyak cakap pun tak elokkan.

tapi.... (berapa banyak tapi daaaa...)
penat jugak jadi senyap ni.
cepat bosan.
cepat mengantuk.
aduhaiiii....

hari pertama semalam, dah ada nazir datang.
kat sekolah lama tak penah pulak aku kena cerap, even dengan GPK pun. bernasib baik.weeee....
tapi semalam, berdebar jugak. cuma kena tegur sebab tak ada jadual kelas lagi walaupun telah diterangkan yang saya orang baru di situ dan jadual belum arrange dari guru2 kelas lain lagi.
sedang guru kelas pun masih lagi ada yang ubah2 jadual.
macam mana tu?
takpelah.
alhamdulillah hari ni, siap jadual.
esok boleh mula ambil budak.
harap2 oklah.

kamu pulak?
ok?

No comments: