Thursday, October 21, 2010

- 20102010 -

ari tu melngut kat pantai..
semalam, dengan tekadnya, ke Melaka pulak. boleh? memang boleh pun. balik sekolah rehat2 dulu, lepas tu lebih kurang jam 4, bertolak lah kitorang ke Melaka. Stadium Hang Jebat. macam apa je. kalah orang Melaka sendiri nak sambut Melaka Maju 2010.

So, cerita dengan gambar je lah ye..

baru sampai, panas2 terik..stadium kosong lagi. semangat!!
hero malaya..yg mana satu ye??

enjoy poco2...

bunga api tanda perasmian...berdentum2 bunyi eh..

lautan hijau..pelajar sekolah buat persembahan padang.
sebenarnya, pergi dengan harapan dapat la bertuah memilik rumah. haha... tak dapat rumah, yang lain pun oke.. tapi...yang ado?? tengokla yang datang stadium pun lebih 50000..uhuk2...
takpelah, takde rezeki. jalan2 pun oke. sampai kat Nilai lebih jam satu. kat sekolah pun mengantuk..huhuhhuhu....




2 comments:

Jamiel said...

Saya pun x gi tengok..
Thanks for sharing..

cik dila said...

ur welcome,en.Jamiel...
happy to share wth others..
:)