Sunday, December 20, 2009

- entry terkumpul -

konon je title atas nun..macamla aku tak penah buat entry terkumpul macam ni.adush!!
macam ni la bile otak tengah ting tong.balik bercuti pun otak jadi tak betul.macam mana tu?jawab!jawab!

minggu lepas, Malaysia berjaya mendapatkan kembali emas bola sepak sukan SEA setelah 20 tahun menanti.alhamdulillah.seronok.aku pun tumpang seronok.tp yang tak bestnya aku tak tengok live la pulak masa gol tu dijaringkan sebabnya tengah sembahyang maghrib.terlepas la pulak.apa pun, tahniah la buat pasukan Malaysia yang bertungkus lumus memadam ego Vietnam yang berlagak lepas mengalahkan Malaysia di peringkat kumpulan.

ok, lepas cerita bola.
hari sabtu, aku ikut Juhaida (my friend yg gile lama lost contact sbb no hp dia problem,no dia maxis dah jual) ke Sri Manjung untuk wedding our schoolmate Diana Dzul.sungguh seronok even kitorang berdua je.tukar2 cerita.juhaida pun dah bertunang bulan 6 aritu.and i jeles sebab dia ada D60..wohohoho...

bila jumpa juhaida, rasa lega sikit nak menanti hari besar.juhaida sudi jadik my OP.yeyeyey..... cut cost kat situ.tapi bukanla langsung tak bayar dia kan.apa daa...lagi satu, rasanya takdela inche Alang konon2 malu nak bergambar,sbb she's my friend yg macam orang lain gak, nak amik gambar.hahah...bluekkkk....macam ada orang nak amik gambar saya saja..ok i masuk lif tekan butang sendiri yea..

cuti??
takde benda nak dibuat.kemas,masak...all things yang seperti biasa aku buat masa bercuti masa belajar dulu2...bosannya taktau nak cakap macam mana la..adoiyaiii....

p/s: bile dah start sekolah, mengada pulak nak cuti rehat lama2.itula manusia,tak bersyukur dengan apa yang ada.

No comments: