Wednesday, May 6, 2009

- macam2 aktiviti lagi -

macam-macam aktiviti minggu ni...
starts with BM Week...
ada kuiz spontan, pertandingan pantun, cerita, sajak syarahan...macam2 lagi.

tadi pulak..aku ikut mengiring budak-budak ke Domino's Pizza cawangan SJMC.
bertolak jam 8.30..
sebenarnya ada 4 bas, tapi lain2 destinasi cawangan. kebetulan aku 1 bas dengan kak gee..
nasib baik budak2 boleh dikawal.takdela nakal sangat.tapi ada gak la tadi aku naik angin.
eee...sabar jela dengan budak2 kecik terlebih gula ni.
lawatan sambil belajar katanya...tapi macam tak berapa best la takat buat topping dengan twisted bread tu...macam tak puas je... hurrmmmm.....
sebelum balik dapat gak la beli pizza kecik dengan potongan harga untuk group...
sedap makan panas-panas je pizza ni...


sampai kat sekolah lebih kurang pukul 12.
tengahhari sambung pulak dengan ko-ku..
bercinta sungguh aku nak handle persatuan UB ni.huhu...
layan jela...
saya yang menurut perintah....




No comments: