Wednesday, March 18, 2009

- peluang -

asaalamualaikum wbt...

cuti sekolah...pertengahan penggal.seminggu.tapi aku dapat rehat betul-betul cuma 3 hari penuh je..
sebabnya....banyak...hahaha
weekend pertama menghabiskan masa ke ipoh.jalan-jalan...
isnin balik ke sekolah.giliran training budak hoki dan cheer rumah kuning.
malam selasa baru sampai kat kampung.penat jugak...
kat rumah pun banyak benda nak difikirkan..tempahan stadium belum settle lagi..aduh duh....

semalam...
dapat call dari jpwp unit peperiksaan.ditawarkan untuk menyertai team membangunkan sistem untuk unit peperiksaan.me like...haa???dahlah langsung lupa pasal programming segala...encik tu (aku lupa lak nama dia) cakap, tunggu surat panggilan mesyuarat..hmmm....
minta pendapat abah n emak..as orang lama, diorang cakap terima je.basic dah ada.ni peluang untuk melonjakkan diri.first impression tu penting..
aduuuuyaiii....
kalau tak terima...bila lagi nak dapat peluang ni.dah tolak sekali mungkin takkan ada lagi peluang macam ni..saingan ramai..
kalau terima...aku kene persiapkan diri la..sibuk.kerja bertambah.ni jugak batu loncatan.

tapi yang takutnya tu,kalau-kalau performance aku tak bagus.apa orang akan kata.aku bukannya biasa lagi dengan kerja-kerja komputer ni.setakat belajar je.
macam mana ni???

|
|
|

sabtu ni buat makan-makan dengan ex-slissian 9701.hope ramai yang datang nanti..nak aktifkan balik batch ni..senyap sunyi je nak compare dengan batch lain.
so come!! taman tasik titiwangsa 21mac2009 11pagi..
mari berlibur!!!!

p/s : lepas tu sibuk balik..sukan sekolah..hoki zon...dengan berita yang baru itu..


No comments: