Friday, November 8, 2013

~Gabungan Omega Guard Shaklee Yang Mantap~

Umum dah tau Omega ni diekstrak dari minyak ikan. Ikan dari laut dalam. Yang mana khasiatnya sangat penting untuk perkembangan otak bayi dan kesihatan jantung. Tapi tak semua tau kelebihan Omega Guard Shaklee sangat la banyak. Bukan setakat yang tu je tau.

Omega Guard Shaklee ni kalau diganbungkan dengan vitamin Shaklee yang lain, sangat2 lah berguna untuk kesihatan kita. Kita kan kena usaha untuk mendapatkan kesihatan yang baik. Inilah dianya.

1. Omega untuk KURUSKAN BADAN.
     - Haaa...selalunya set kuruskan badan LECITHIN kan. Kalau nak tau, Omega Guard lagi best utk gantikan Lecithin. Bagaimana? Omega Guard mengandungi Asid lemak Omega-3 yang membakar lemak dengan cara membantu tubuh bertindakbalas terhadap satu hormon yang dipanggil Leptin. Leptin kemudian memberitahu tubuh untuk mengurangkan selera makan. Best tak?Best tak?

2. Omega untuk ANAK SIHAT PINTAR
    - EPA & DHA berkeupayaan membantu perkembangan kesihatan mental termasuk kemurungan, imsonia, autism, kanak2 hyperaktif dan pesakit schizophrenia.  

3. Omega untuk DARAH TINGGI
    -  mencegah salur darah tersumbat, strok yang mana ia melancarkan peredarah darah. Membantu mengekalkan tekanan darah normal.

4. Omega untuk PESAKIT GOUT
    - mengelakkan radang pada sendi-sendi pesakit. Ianya sebagai langkah berjaga-jaga sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk. 

5. Omega untuk PESAKIT BUASIR
    - Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur ke atas bengkak tersebut sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi amat perit. Jadi, Omega membantu untuk mengecutkan otot yang bengkak tersebut. 

6. Omega untuk KESIHATAN LELAKI
    - minyak ikan Omega menyediakan otot jantung dengan nutrien untuk berfungsi dengan sihat. Berperanan penting dalam meningkatkan aliran darah dan mengekalkan tisu jantung.




Banyak kan kelebihan Omega Guard Shaklee ni.
Pilihan saya mestilah yang nombor satu tu.



#Untuk konsultasi dan maklumat lanjut, boleh hubungi saya :
Adilah MTauket
Pengedar Shaklee Sepang dan Malaysia - Selangor (Sepang dan sekitarnya, Nilai, Enstek)
Email : adilah_mt at yahoo dot com
Sms/Whatsapp : 019-3513200
Page :Jom Sihat-Pengedar Shaklee Sepang
FB : Adilah MTauket

2 comments:

alyn Hakim said...

salam kenalan bersama produk shaklee...dah follow.. info terbaik..

cik dila said...

terima kasih..:)