Wednesday, May 4, 2011

- comel, cantik~~ admire -

bila baca majalah. bila tengok suratkhabar. mesti ada iklan2 ke. cerita orang ke. lepas tu ada gambar. gambar cantik2 pulak tu. gambar cantik satu hal. satu hal lagi kalau orang dalam gambar tu memang cantik, comel, cute, anggun. dan yang sewaktu dengannya lah.

kenapa topik ini?
sebab....
aku admire betul dengan orang yang cantik, comel segala ni... kulit halus mulus. mata bulat comel. hai la...indahnya ciptaan Allah Maha Esa. selalu je jeles dengan kecomelan diorang ni tau... hihi... tapi sesungguhnya aku bersyukur dengan kurniaan Allah pada aku. bukan aku tidak bersyukur. tapi seikhlasnya aku mengagumi keindahan ciptaan Allah. (jangan pulak ada yang tembak aku suka perempuan pulak..haha!) dah jadi hobi pulak tengok orang cantik2 kacak2 ni...mana tau kalau melekat, terkenan pulak kan...aminnnn....(masih menanti..)

lisa surihani...memang pujaan lelaki malaya la dia ni...kalau dah ada pakwe, meraung la lelaki2 malaysia ni agaknya..haha


irine nadia marcello..comel dak nih.. katanya guna vco. aku pakai, nape tak comel macam dia ek..hahaha gelak besar....

ramai lagi..tapi tak dapek la nak tempek semua kek sini haaa....

p/s : bersyukur...

p/s/s : encik...saya cantik tak???hihi


2 comments:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

cantikkk...kalu tidak, tak kan en. alang terpikat kan? kan? kan?

cik dila said...

hahah...yelah tu kak...:-/