Wednesday, October 28, 2009

- transformasi -

transformasi....
macam-macam dah berlaku sekarang...
dari yang buruk ke yang baik...atau pun yang baik ke yang buruk.

kat sekolah aku sekarang ni pun dah berlaku transformasi.
banyak bilik dah dinaik taraf.

kalau nak tau,cikgu-cikgu pun dah ada transformasi..
mula-mula pasal grooming diri...make-up segala, dan sifunya dah tentulah mrs.erniza.hihihi....

lepas tu, pasal slimming program pulak.tapi takdelah sampai masuk yang macam kat tv tu...cuma jusmate 5 je...tapi aku tak terlibat la..nak aku jadi jerangkung ke pulak la kan...

la nih, celik IT pulak.facebook la, apa lagi.
berderet tengah tunggu turn untuk didaftarkan akaun facebook..hihi...
yela, budak darjah 2 pun dah ada fb, cikgu2 mestilah kena ada jugak...tak boleh tinggal.
tak percaya, pi tengok friendslist aku...

bagus cikgu-cikgu sekolah aku ni. :)


No comments: