Thursday, October 1, 2009

- jerung menjadi jinak?boleh ke? -

semalam, kak nora offer aku, sama ada kilang roti Hi-5 atau Aquaria KLCC? aku apa lagi, terus cakap Aquaria. yeay!!dapat jugak peluang pergi sana.sebelum ni pernah merancang tapi asyik tak jadi je.masa, duit, semua jadi penghalang. tapi kali ni, peluang pasti tak akan dilepaskan.

Alhamdulillah.
Jam 9.30 pagi tadi, beraturlah pelajar Tahun 6 ke LRT Dang Wangi diiringi beberapa orang guru untuk pergi ke Aquaria KLCC.Letih woo...dah lama aku tak berjalan jauh.berpeluh-peluh jugakla.satmina dah kurang la sekarang ni.ketuk kepala sendiri.malas bersenam!

Sampai kat Aquaria lebih kurang jam 10.15.kena menunggu sebab tempat tu buka jam 11.tengah-tengah berjalan tu, tiba-tiba pulak dapat call.dan call itu la yang buat aku berdebar-debar sampai masuk KLCC yang sejuk tu pun aku boleh berpeluh-peluh.eh, tu cerita lain nanti.


menunggu sebelum sesi lunch ikan dan penyu...

Tepat jam 11, rombongan masuk ke Aquaria.mula-mula lagi dah tengok Piranha Feedings. memang cepat la ikan-ikan tu melahap.phew!terus masuk tengok-tengok ikan yang lain.kecil je rupanya Aquaria ni.lepas tu, tengok pula sesi bagi makan ikan.paling suka tengok Divers tu bagi makan kat penyu-penyu. manjanya lah penyu-penyu tu.kuat makan lagi. asyik minta je kat Divers tu.

seronoknya budak-budak ni..

Sesi bergambar memang berlangsung sepanjang dalam Aquaria tu la.macam biasa. dan kami pun pulang lebih jam 1..eh, aku balik awal dengan kak aisyah sebab nak menemankan 3-4 orang budak yang kena balik awal sebab naik bas. Hish!letih..letih..macam mana ni?

star in my hand???


No comments: