Monday, September 14, 2009

- lima hari lagi -

ermmm....
kurang seminggu lagi nak sambut aidilfitri.still rasa biase2 je...tapi aku beli jugakla kuih raya untuk bawak balik kampung.kang ape pulak la anak dara dah keje tangan kosong je balik kampung.hehe...

baju raya dah setel.tapi rasa nak beli lagi la pulak.spare untuk baju keje..hehe...dah bosan pulak tengok baju2 lama tu..
malam ni tengokla..nak serang jln tar.haha...duit tengah macam air je,tak sedar diri...

mak pulak hari ni las day dia kat sekolah.actually las day bertugas sebagai guru sekolah.esok termaktub mak dah bersara...happy birthday in advance mak....selamat berehat kat rumah.
erm...macam lain pulak bile tengok mak kat rumah je...sebab dah biasa dengan mak takde kat rumah,gi keje..lepas kena biasekan diri la pulak...mesti mak abah gi berjalan je lepas ni.hehehe...honeymoon...

pakcik sorang tu balik kampung la pulak.hmm...orang tanye leklok,jawab serius je..tak best langsung.huh!!benci la..minggu ni taknak sedih2...tapi macam dah stat nak sedih balik je ni.huhu...
takpe2...sabar ye dila....jangan layankan la....


dah masuk seminggu red flag ni...adush!!tu pasal rase nak nangis je kan...mcm budak2 la...hish!
grow up la dila oii!!!

1 comment:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

jadi ke serang jln tar yang sibuk tu? tunjuk la apa hasil nya ek.