Tuesday, October 14, 2008

- shopping = perempuan = ??? -

last week...
hari pertama di ipg selepas cuti...
aku join k.lin, k.yantie n k.pija..
jalan2 kat MP...
makan2...

skali jalan2 sampai petang daa...
duh...penat..
macam ni upenye gaya orang bershopping..
or window shopping...
or what ever lah...

hehe...
nape aku cakap mcm tu?
sebab...selama ni kalo nak nk cari barang2...
or shopping...
aku akan pastikan yang aku terus dapat barang tu...
malas nak cari2 yang lain...

cerita2 ngan k.nadia...
pasal abang ipar dia yg bad mood bila terpaksa jaga anak2 while isteri sibuk shopping raya...
hehe...
aku bersyukur dilahirkan sebagai perempuan...
at least, takdela aku bad mood jugak nanti kalo terpaksa macam tu jugak...
huhu...

tp...
janganla pulak aku dapat teman yang suka shopping mengalahkan perempuan..
huhu...

No comments: