Sunday, September 7, 2008

- jalan-jalan -

salam...
seronok...
sebab..aku dah abes kene observe...
last friday was the last day aku kene observe...
alhamdulillah..
according to cikgu azman...
keseluruhannya ok...
aku tak haarap cemerlang pon...
cukupla lulus..nanti kene jugak di anta mengajar...kan?

so..ari jumaat petang,
lepas anta kak julia...
aku jumpe kak nadiah ngan kak nisha...
pick them up at mydin...
pastu gi umbai...
makan seafood!!!
yummy!!!
tapi kat melaka ni,diorang makan ngan nasi lemak...
lain dr yg lain kan...?
kene ajak mak abah gi sini one day ni...
hehe...

after that,
singgah surau tuk maghrib...
pastu br gi merlimau...umah sewa diorang...
jauh gak...
ak malam kat sana..
best betul umah diorang...
fridge, katil, dapur, almari sumer lengkap....
satu je...tv..
adeii...sayangla...
kak nadiah demam plk...
sakit tekak sebenarnya..
ari sabtu...
aku balik durian daun dlm kul 1...
anta kak nadiah dl kat pekan...
nak gi klinik katenye...
pastu balik ikut highway...
kul 2 lebih...
gi bandar...
apa lagi...??hehe...
marhaban dia astro...
itu pon tau psl the night b4 aku bukak forum...
kalo tak,taula...
pegi pon psl nk tgk zahid...tp not sure zahid ada ke tak...
belasah je...kalo ade,stay...
kalo xde,blah la...

tggu 15 minit...
host astro cakap ade zahid...
so aku stay...
amik gambar segala...
pastu 430 balik..aku lone ranger...
tapi zahid tak banyak nyanyi...
maybe yg ari ahad punye baru dia banyak nyanyi...
tapi aku malas nk gi...
cukupla takat tu...asal ada gambar...

masa tgh duduk2 tu...
aku duduk la sebelah 1 family ni...
ada baby girl ni..umo lebih kurang 2 tahun kot...
punye la fanatik mila...
dia dok jerit2 nama mila...
pastu lambai2...
yg kesiannya,mila tak terpandang pon dia...
tapi...ya allah...
cumelnye budak ni...cumel sangat2...


rase nk cubit je pipi dia...
bile snap gambar dia pon dia senyum...
eee...geram!!

ahad...duk umah je..
melepek...
huhu...


No comments: