Sunday, September 14, 2008

- activities in school -

sepanjang hampir 3 bulan aku praktikum ni...
dah mcm2 aktiviti aku jalankan kt sekolah...
dr bidang kurikulum sampaila ke bidang ko-kurikulum...
sume tu 1 pengalaman yg amat berharga bagi aku yg masih blaja ni...

yup!
blaja untuk menjadi seorang guru...
huhu...
banyak lagi yg perlu aku kutip...ambil...dan yg seumpama dgnnye la...
hehe...
so, aku nk share pix activities aku sepanjang praktikum ni...

our mural...cantik tak??hehe...lom siap lagi ni...
masa senamrobik sempena bulan kecergasan...kene bersenam sama2..huhu

ni dalam kelas TKRS...buat kuiz kemerdekaan utk diorang...nk ajar kawad pn,aku rs mcm lemah je tgk diorang ni..huhu...

ni masa sambutan kemerdekaan SKSB...posing dulu..lalala...
haa...ni masa memula mural dilukis...oleh amatur..ekeke...terkial2..

ni masa dh tgh mewarna...hati2...

ni aktiviti permainan sahibba ngan budk drjh 2...


ni kelas bm utk drjh 3...3 org je...payah2...
tolong cikgu rosni mengemas kelas pemulihan khas...duk nyibuk je tu..hahah

kelas math utk drjh 2...bagi latihan byk2...biar pandai mengira...

masa ko-ku petang...aku jd pengadil bola jaring...konon mcm tau je...hahaha...belasah je...


okey...
tu antara aktiviti aku kt skola...
byk lg sebenarnye...
but enuff la dl...
all in all..
aku happy ngan ape yg aku wat...
dn 1 sbb aku nk masuk bidang ni pon sbb....
aku leh join aktiviti2 ni...
handle bebudak...
main...(ngajarnye mcm ape je..hahaha...)
xpe...
yg penting...
KITA ENJOY!!!!!.....

No comments: