Thursday, July 3, 2014

~VIVIX-Tonik Kesihatan~


Assalamualaikum!!!
Jawab dengan ceria jugak ye. hihi..
Cerita kali ni nak berkisar tentang kelebihan, manfaat, kebaikan Ratu suplemen kita ni haaa... VIVIX.
Almaklum, bulan ni Shaklee buat promosi Beli 6 Percuma 1 untuk VIVIX. Kenapa saya panggil RATU? Sebab kandungan VIVIX ni boleh menyerap masuk ke dalam DNA untuk memulih dan memperbaiki DNA. Kalau suplemen lain cuma mengelilingi DNA sahaja.

Serba sedikit pasal VIVIX.

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.
Secara rngkasnya.. Vivix bagus utk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.. Kenapa DNA? Kerana hampir setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas.






Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain.Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya

Sumber: Harian Metro





Nanti kita cerita lagi pasal VIVIX ni eh.. Pasal kelebihan2 dia yang lain.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

#Untuk konsultasi dan maklumat lanjut, boleh hubungi saya :

Adilah MTauket
Pengedar Shaklee Sepang dan Malaysia - Selangor (Sepang dan sekitarnya, Nilai, Enstek)
Email : adilah_mt at yahoo dot com
Sms/Whatsapp : 019-3513200
Page :Jom Sihat Anggun
FB : Adilah MTauket

No comments: