Wednesday, January 1, 2014

~Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee~

Semuanya menuntut ilmu bagaimana nak Berjaya dalam Biz Shaklee.Percaya atau tidak anda boleh menjana pendapatan dari 2-3-4-5 angka dari rumah. Kalau anda tak percaya, anda adalah saya dahulu. Alhamdulillah berkat usaha, doa saya merasai pendapatan 5 angka dari rumah. :). Angan-angan berubah menjadi impian sekarang menjadi kenyataan. Jika anda berminat bersama kami, anda boleh hubungi saya. Kami akan bantu anda ASALKAN anda bersedia untuk menuntut ilmu, amalkan, terus berusaha. Saya ingatkan, SHAKLEE bukan sistem pyramid atau skim cepat kaya! So, unsur USAHA sangat penting. Bezanya group kami family first (meeting pun angkut semua anak2).
Ramai bertanya bagai mana nak register menjadi ahli Shaklee. Apa kelebihannya & sebagainya. Hari ni saya kongsikan sedikit FAQ on Shaklee Membership.

FAQ tentang menjadi ahli Shaklee:

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee
Option pertama : Anda boleh mendaftar dengan menbuat pembayaran untuk registration fee RM65, ataupun

Option kedua : membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670) untuk mendapat keahlian percuma. (untuk yang nak buat biz, anda disarankan memilih option ke-2)

Anda cuma perlu menghubungi saya untuk saya uruskan pendaftaran atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 947946 Noor Adilah Mad Tauket sebagai sponsor/penaja.

Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda. Jika walkin ke Shaklee Branch, tiada charge Pos dikenakan.

Maintain point dan keahlian
Jika anda nak makan sendiri dan untuk keluarga, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. So, jangan risau kena denda sbb tak maintain points… hihi 

Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Tak Wajib

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan sponsor iaitu ahli yang dah berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 947946 jika anda berhasrat mahu bersama group saya, mendapat bimbingan dari saya.

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee?
Semestinya anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points (UV) jika cukup syarat anda akan dibayar bonus pada bulan seterusnya.
JIka menjadi ahli menggunakan ID saya 947946 sebagai sponsor, anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan kumpulan hebat kami. Jangan risau, kami tak mengamalkan “Head Hunting” ataupun “Front Loading”- beli byk2 buat stock atau beli pangkat.

OK… nanti saya ceritakan lebih lanjut, apa yang Shaklee tawarkan untuk anda! Untuk yang menjadi Ahli di bawah ID saya, saya akan masukkan anda ke group kami untuk bimbingan kejayaan dalam perniagaan Shaklee :)

Jadi....






#Untuk konsultasi dan maklumat lanjut, boleh hubungi saya :
Adilah MTauket
Pengedar Shaklee Sepang dan Malaysia - Selangor (Sepang dan sekitarnya, Nilai, Enstek)
Email : adilah_mt at yahoo dot com
Sms/Whatsapp : 019-3513200
Page :Jom Sihat Anggun
FB : Adilah MTauket

No comments: