Sunday, July 14, 2013

~Kurus Sambil Menyusu~

Inilah set yg sedang sy amalkan. Set yg amat sesuai utk dapatkan berat badan asal sambil menyusu anak. Dulu masa taktau kewujudan set ni,sy agak takut nk berdiet. Kang tak cukup zat pulak Alia. Tapi dengan set ni, dah tak risau lagi.

Kalau kita nak yakinkan orang dgn produk yg kita jual, mestilah kena ada bukti,kan. Sy nak jadikan diri sy je la buktinya.hihi.. testimonial la kiranya ni. Alhamdulillah dpt berat asal sebelum pregnant dulu. Yang bestnya,tak payah tahan2 makan. Makan nasi mcm biasa jugak.

So,set ni ada ESP, ALFALFA dan LECITHIN.

Lecithin berfungsi utk memecahkan lemak2 tepu yg ada dlm badan. Lepas tu, lemak2 ni akan terapung. Alfalfa la agen yg akan mengangkut lemak2 yg dah pecah ni keluar dari badan kita. Dia detoks/cuci badan kita. Selain tu alfalfa juga adalah milk booster. Then, ESP ni sumber protein utk membina badan dan memberi tenaga. Dia memberi rasa kenyang yg lama utk mommy2 menyusu. Selain tu susu yg terhasil akan lebih pekat lemak berkrim. So baby akan cepat kenyang bila menyusu.

Siapa2 yg mendapatkan set ini dari sy, juga akan dpt konsultasi percuma dari sy. Akan dtg, resepi membancuh ESP yg sedap2. Tunggu!!!

berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi?hubungi:

Adilah MTauket 019-3513200 shaklee id 947946 emel: adilah_mt@yahoo.com https://www.facebook.com/adilah.mtauket

No comments: