Sunday, October 9, 2011

- berpindah -

uish! berhabuk, bersawang semua ada la kat rumah ni...aduhaiii... tak bersemangat sungguh nak meng'apdet'...cerita tu ada, tapi nak menaip tu tak dapat vitamin R la pulak...sudahnya cerita berkubur je la...







sekali buat, tajuk macam sedih je..bukan nakberpindah rumah ni. tapi pindah rumah bebetul la...2-3 minggu ni agakkesibukan sebab proses pindah rumah. dari bandar baru nilai ke bandar baru salak tinggi. wahhh... semua nak bandar baru aje... bandar lama tak mo dah.. haha...




proses ngecat bilik...





proses memasang kipas living room..



sementara sebelum sentuhan deco yg sebenar...


selamat tinggal taman desa indah...


okla.. sekarang ni puas hati sikit sebab dapat duduk rumah sendiri. kami beli rumah di taman seroja. walaupun saiz lebih kurang rumah sewa itu hari, tapi syukur.. sekurang2nya dapatla deco2 sendiri...cat2 dgn warna pilihan hati. hehe... minggu lepas dah sibuk angkut barang semua..siap mak abah datang tolong sekali.. trimas mak abah!!! hehe...



lepas ni nak tunggu table top dapur pulak.. weee... tak sabar.senang sikit nak ngurus opis kedua tu..seronok la nak main masak2 lepas ni...haih! tak sabar...



tapi, dah hujung2 tahun ni, kerja sekolah makin banyak la pulak. lagi pulak ngan program LINUS tu.. adoiyaiii... nak bawak 6 budak ke kelas perdana?? uh! bersabarlah hati... tenangkan fikiran, rilekskan minda masa nak mengajar nanti ye... tarik napas.....



ada masa seminggu je nak bawak budak2 ni. taktau la boleh lepas ke idak... abeh la aku...huhuhu....



hmmm...panjang la pulak ye...huhu okla..nak get ready sarap ngan enAlang...daaa....


assalamualaikum...

2 comments:

deqnoor said...

bila nk buat housewarming? hee...

Lady Rina said...

seronoknya dapat pindah umah sendiri..:)