Wednesday, April 20, 2011

- TEGAR: bermasalah dalam pembelajaran @ bermasalah pembelajaran? -

wacchhaaaa!!!
atomen mengganas di dunia blog....
haha


okeh! ni hasil the latest.. order dari kak fara dari kajang. kak fara ni isteri kepada kawan enAlang. mungkin esok sampai ke tangan tuannya...;)

hmmm....berbalik kepada tajuk asal post ini berkenaan dengan LINUS la ni.
baru ni dapat lagi satu tugas guru pemulihan. kana lakukan instrumen ini kepada murid2 LINUS tegar yang dari data saringan 3 oktober lepas. gedebuk!ketuk kepala.. aku dah agak akan bermasalah untuk jalankan benda ni. kekangan bahasa la. apa lagi? aduhai cikdila. bersabarlah... nak minta tolong guru kelas pun tak sempat lagi. so , aku buat yang mana budak2 ni faham bahasa aku la.

rasanya takdela sampai budak2 ni dikategorikan sebagai yang dimaksudkan dalam tajuk di atas. cuma kelembaban menerima ilmu bahasa itu sangatlah kurang. makanya, usaha dari pihak aku lah yang perlu lebih lagi. tapi sejauh mana usaha aku itu dimanfaatkan oleh budak2 ni. yela, kalau kita ajar, dia pulak dok main. tu depan2 kita tu. belum lagi kalau aku berpaling sat. sabo je la...

data nak kena hantar sebelum 27April.. harap2 sempatla buat sampai Jumaat ni. sabtu ni ada sekolah ganti. ahad pulak, ada program khas kat sekolah. huwaaaa!!no weekend for me. apahal la sekolah asik wat mende hari ahad je. tak faham makcik!!


p/s: masih mengharap....

No comments: