Friday, June 25, 2010

- mula bercerita -

okey... dah lama sangat berehat. bukan sebab apa pun. talian perkhidmatan terputus. campur dengan kelam kabut akibat bercuti lama.

bermula hari ini. muntahlah korang dengan cerita majlis aku ye.
haha... gelak besar sikit.

dengan rasminya, diri ini sudah halal untuk dirinya.
bergelar isteri kepada en Alang. debaran itu sudah hilang ditelan rasa kegembiraan.
tetapi, banyak lagi dugaan dan cubaan yang perlu dihadapi bila memasuki alam baru ini.

ini cuma teaser.
selebihnya bakal disambung pada jangka waktu yang tidak boleh ditetapkan.
hah! skema gitu.




p/s : guna pc orang lain. tak boleh pulak nak upload gambar walau seketul. huhu...

3 comments:

farahfatihah said...

wahh baru semangat waja nak baca huhu alih2 pendek je entry ni =)

~ thalhazlin ~ said...

wah! tahniah dear.. selamat pengantin baru. ku nantikan picas mu ek. hee. huplod lagi banyak. :)

cik dila said...

farah>> itula...ada masalah la pulak..tunggu ye.

thalha>> heheh...tunggu ye dear...
amik masa ni..