Saturday, August 9, 2008

- ngantuk -

haluu...
yesterday...
br je kene observed for 3rd time...
mm...
seems like ade peningkatan...(according to cikgu azman says haa...)
i'm happy..ofkos la...hehe...
tp nilai still 3 lorr...
aiyoh!!

dis week kan...
aku asikla ngantuk...
mlm pon tido awl je...
huu..
kene virus ngantuk la aku rs mata aku ni...
tak tahan...


blogie...
adeii...cane nk ckp ek...
aku ni jenis yg tak suke sgt2...
dengar sum1 tu suka ckp besar..
or gaya dia ckp mcm berlagak la...
tp kosong je sebenanye...
huhu...

there's sum1...
ntahla...dah la ckp too sinical loh...
mencik tul dgr dia ckp...
aku diam je kalo dia ajak sembang2 ke ape ke...
bkn ape..
kalo kita layan..or disagree wif her..
nti dia ckp mcm nk bangkang ape je..
aku malas dah..
aku tau aku betul dia salah..
but she still nk tegakkan benang basah dia..
haish!!!ape tah kan...

igt da tua2 ni xdela jumpe org mcm tu...
ade jgk...huhu
so,conclusion is...
diam je...


p/s : should i tell her yg i tak suka dia mcm tu...?
huhu..

No comments: