Sunday, April 27, 2008

satu percubaan

assalamualaikum...
pembuka bicara...aku kembali memblogging...haha...
dah lama tak mengaktifkan diri...tp bkn lg di blog yg dulu...itu sudah lama terhapus...huhu...nk mencuba di blog lain pulak...ape rasenye ek...?
aku mulakan dgn pengenalan diri lah...
now ni,da jd student blk...memenohkan ilmu di dada to be a teacher...mewarisi takhta abah n emak..lalala...mampu kah aku???
penat??mmg penat...ms blaja kt U dulu tak penat mcm ni..tapi...itu semua cabaran...but the biggest challenge is...aku kene ngaja bebudak pemulihan khas..hoho...amik aku ctu!!
kene tahan sabar je la...
nk kene tanye mak abah byk2 ni cane nak tinggikan kesabaran aku yg sebenornye tak penyabar ni...huhu...
ops!!lupe lak...aku kursus kpli ni kt melaka...ippm aka maktab perempuan... *sigh..
dah!itu je la dulu takat ni...nnt sambong balik...
banyak keje tak setel lagi!!!!!
daaa.....

No comments: