Friday, June 26, 2009

- hijrah -

HIJRAH.Satu perubahan daripada yang lama kepada sesuatu yang baru.kenapa tiba-tiba cakap pasal hijrah ni?nak kata awal muharam,tidak..entahla,mungkin sebab umur ni yang sudah berhijrah ke suku abad yang pertama.banyak juga perubahan yang dialami.macam-macam.dari segi kerja,sifat@kelakuan.juga dari segi fizikalnya..

jadi lebih sabar,berbanding masa sekolah2 dulu..aku lebih cepat naik angin,tak sabar.apa je yang buat aku naik angin mesti aku lepaskan marah aku masa tu jugak.mungkin sebab kerjaya aku yang menuntut aku untuk bersabar dengan karenah yang tak terjangka.karenah budak2 yang fitrahnya memang tak boleh duduk diam.terlebih gula...

hmmm...alhamdulillah Allah memanjangkan umur ni sehingga saat ini.semoga perubahan yang baik ini akan berterusan.dan kalau ada yang masih teruk tu,akan berubah kepada yang baik juga..banyak lagi yang perlu diperbaiki.kesempatan yang Allah berikan ni akan aku gunakan sebaiknya.kita tak tahu,bila-bila masa je nyawa kita akan dicabut.pun begitu,aku berharap aku dapat tunaikan impian dan harapan yang aku simpan selama ini.insyaAllah...


No comments: